YM Dergi'de: Edebiyat Blogları Neden Öldü?

Yazının taslağı kafamda oluştuğu zamanlar, yaklaşık bir yıl önce, yazının başlığını “Edebiyat Blogları Öldü Mü?” olarak tasarlamıştım ancak aradan geçen süreyle birlikte bu başlığın, ne yazık ki, cevabı belli bir soruya dönüştüğünü gördüm. Evet, edebiyat blogları öldü. Peki neden? Elbette bu tek bir etkenle oluşan bir neden-sonuç ilişkisi değil. “Dört bıçak çekip vurdular dört kişi” diye açıklayamayacağımız karmaşık bir cinayete kurban gitti edebiyat blogları. (...)

Yazının devamına ulaşmak isterseniz böyle buyurun.

1 yorum:

  1. Hocam merhaba. Kalemini beğendiğim güçlü bloggerlardansınız.Bu yazıyı merak ediyordum ama yönlendirme verdiğiniz link internet tabiri ile ölmüş. :( Linki yenileme şansınız var mı bilmiyorum ama eğer olursa harika olur. Linkin geri gelme şansı yoksa yazıyı bana ulaştırm şansınız var mı? Eğer evetse mail adresimi yollasam da bana atsanız çok makbule geçer.

    YanıtlaSil